четверг, 30 апреля 2020 г.

8 тиждень дистанційного навчання

Завдання
Тема Формування психічних якостей та властивостей особистості в процесі фізичного виховання

1. 3 травня - День Сонця. Зробіть власне фото на тлі сонячної погоди. Надішліть викладачу. Радійте тому, що Вас оточує. Посміхайтеся і будьте щасливі.

2. Виконайте практичну роботу 1. Надішліть викладачу. Я Вам повідомлю результати.

МЕТОДИКА САМООЦІНКИ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ
Інструкція
Вам пропонується 15 запитань, які стосуються різних аспектів життя людини і на які необхідно відповісти з максимальною об’єктивністю.
Опрацювання результатів наступне: відповідь «Так» оцінюється у 2 бали, «Інколи» – 1 бал, «Ні» – 0 балів. Підрахуйте суму набраних балів.
Тестові завдання
1. Чи можете Ви завершити розпочату роботу, яка Вам нецікава, хоча час та обставини дозволяють відірватись, а потім знову повернутися до неї?
2. Чи переборюєте Ви без зусиль внутрішній опір, коли потрібно зробити щось неприємне для Вас (наприклад, чергувати у вихідний день)?
3. Коли потрапляєте у конфліктну ситуацію на роботі чи в побуті, чи в змозі Ви опанувати себе настільки, щоб оцінити ситуацію з максимальною об’єктивністю?
4. Якщо Вам прописано дієту, чи здатні Ви перебороти всі кулінарні спокуси?
5. Чи можете Ви встати вранці раніше, ніж було заплановано звечора?
6. Чи залишитесь Ви на місці події, щоб дати свідчення?
7. Чи швидко Ви відповідаєте на листи?
8. Якщо Ви боїтеся польоту на літаку або відвідання стоматологічного кабінету, то чи зможете без особливих труднощів перебороти це відчуття і в останній момент не змінити свій намір?
9. Чи вживатимете дуже неприємні ліки, які Вам настійливо рекомендує лікар?
10. Чи виконаєте Ви дану зопалу обіцянку, навіть якщо це додасть Вам чимало клопоту, іншими словами – чи є Ви людиною слова?
11. Чи Ви без вагання рушаєте в поїздку до незнайомого міста, якщо це необхідно?
12. Чи суворо Ви дотримуєтеся розпорядку дня: часу пробудження, вживання їжі, занять, прибирання та інших справ?
13. Чи ставитеся Ви несхвально до тих, хто вчасно не віддає позичені гроші?
14. Найцікавіша телепередача не змусить Вас відкласти виконання термінової та важливої роботи. Чи так це?
15. Чи зможете Ви припинити суперечку і замовкнути, хоч би якими образливими здавалися Вам слова «протилежної сторони»?

3. Виконайте практичну роботу 2. Надішліть викладачу. Я Вам повідомлю результати.


МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО УСПІХУ
Тест , запропонований Т. Елерсом, оцінює силу мотивації для досягнення мети та успіху.
Інструкція.
Вам буде запропоновано 41 питання, на кожне з яких відповідайте «так» або «ні».
Тестові завдання
1. Коли маєте вибір між двома варіантами, його краще зробити раніше, ніж відкласти на певний час.
2. Я легко роздратовуюсь, коли помічаю, що не можу на всі 100% виконати завдання.
3. Коли я працюю, це виглядає так, ніби я все ставлю на карту.
4. Коли виникає проблемна ситуація, я частіше приймаю рішення одним з останніх.
5. Коли у мене два дні підряд не має справ, я втрачаю спокій.
6. У деякі дні мої успіхи нижче середніх.
7. Стосовно себе я більш вимогливий, ніж стосовно інших.
8. Я більш доброзичливий, ніж інші.
9. Коли я відмовляюсь від складного завдання, то потім суворо засуджую себе, бо знаю, що, вирішивши проблему, досягнув би успіху.
10. У процесі роботи я потребую зробити невеликі паузи для відпочинку.
11. Наполегливість – це не головна моя риса.
12. Мої досягнення в праці не завжди однакові.
13. Мене більше цікавить інша робота, ніж та, якою я займаюсь.
14. Засудження стимулює мене сильніше, ніж похвала.
15. Я знаю, що мої колеги вважають мене діловою людиною.
16. Перешкоди роблять мої рішення більш твердими.
17. У мені легко викликати честолюбство.
18. Коли я працюю без натхнення, це, зазвичай, помітно.
19. При виконанні роботи я не розраховую на допомогу інших.
20. Деколи я відкладаю те, що повинен був зробити зараз.
21. Потрібно розраховувати тільки на самого себе.
22. У житті мало речей більш важливих, ніж гроші.
23. Завжди, коли мені потрібно виконати важливе завдання, я ні про що інше не думаю.
24. Я менше честолюбний, ніж інші.
25. У кінці відпустки я зазвичай радію, що скоро вийду на роботу.
26. Коли я хочу працювати, то роблю це краще і кваліфікованіше, ніж інші.
27. Мені простіше і легше спілкуватись з людьми, які можуть старанно працювати.
28. Коли у мене немає справ, я відчуваю, що мені не по собі.
29. Мені доводиться виконувати відповідальну роботу частіше, ніж іншим.
30. Коли мені доводиться приймати рішення, я намагаюсь робити це якомога краще.
31. Мої друзі деколи вважають мене лінивим.
32. Мої успіхи в певній мірі залежать від моїх колег.
33. Немає сенсу протидіяти волі керівника.
34. Іноді не знаєш, яку роботу доведеться виконувати.
35. Коли щось не виходить, я нетерплячий.
36. Я завжди звертаю мало уваги на свої досягнення.
37. Коли я працюю разом з іншими, моя робота дає більші результати, ніж робота інших.
38. Більшість, за що я берусь, я не доводжу до кінця.
39. Я заздрю людям, які не перевантажені роботою.
40. Я не заздрю тим, хто прагне до влади і становища.
41. Коли я певен, що стою на правильному шляху, для доказів своєї правоти я йду на крайні міри.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

10 тиждень дистанційного навчання

Шановні студенти!  Це останнє завдання з предмету. За результатами діяльності буде виставлено, або ні, оцінку за семестр Завдання 1....