четверг, 2 апреля 2020 г.

4 тиждень дистанційного навчання

Шановні студенти!
ТЕМА : Сутнісна характеристика рухових якостей

Виконайте завдання:
1. Прочитайте матеріал лекції або продивіться он-лайн лекцію (Борисенко Л.Л.) за темою. Надайте коментар, чи цікава та корисна була для Вас інформація?
2. Напишіть у зошит визначення: фізичні здібності, фізичні якості, фізичне навантаження, адаптація.
3. Творча робота: опишіть, як  відбувається адаптація Вашого організму під час інтенсивного навантаження після тривалого відпочинку (канікули, хвороба тощо) та які засоби використовуєте для відновлення (коротко).
4. Практична робота: заміряйте ЧСС у стані спокою, потім зробіть навантаження протягом 1-3 хв. Заміряйте ЧСС знову. Опишіть Ваші самопочуття та реакцію фізіологічної системи організму на навантаження. Можна передивитися он-лайн лекцію (Крошка С.А.) за темою. Надішліть скан виконаної роботи.

УВАГА!
          6 квітня Міжнародний день спорту на благо розвитку та миру, який було ініційовано рішенням Генеральної Асамблеї ООН за підтримки Міжнародного олімпійського комітету. До цієї події приурочена акція «Біла картка», підняття якої символізує рівність, мир, повагу до суперника, чесну гру, зобов’язання діяти заради покращення світу. 
           Обов'язково підтримайте акцію #WhiteCard («Біла картка») підняттям білого листка особисто та з членами родини. Зробіть фото на надішліть викладачу до 23.00 6 квітня.
Надіслані матеріали пізніше будуть оцінюватися меншими балами.

                                                                         УВАГА!
           7 квітня Всесвітній день здоров’я. Подія присвячена до дня прийняття Статуту ВООЗ в 1948. Заходи на Всесвітній день здоров’я спрямовані на натхнення, мотивацію і напрямок досягнення найвищого рівня здоров’я.
            Зніміть обов'язково коротке відео про те, як Ви підтримуєте здоров'я під час карантину (до 30 сек.). Долучіться до Всеукраїнського челенджу. Матеріал надсилати до 23.00 7 квітня. 

Дякую! Бажаю здоров'я.

6 комментариев:

  1. Переглянувши відео-лекцію мені дуже сподобалося як таку цікаву тему можуть доступно пояснити .А саме було цікаво про розвиток фізичних та рухових якостей, дуже важливий на мою думку момент в лекції, як відбувається адаптація організму в розвитку рухових якостей.

    ОтветитьУдалить
  2. Юрков Дмитро
    Матеріал лекції стане в нагоді майбутнім учителям фізичної культури, тому що докладно і доступно подається інформація про фізичне навантаження, адаптацію та методику розвитку фізичних якостей дитини.Дякую.

    ОтветитьУдалить
  3. Під час перегляду відео лекції мені сподобався матеріал про фізичну, рухову діяльність організму, та його адаптацію . Як для мене цей матеріал дуже корисний для мене та майбутніх вчителів фізичної культури. Дуже якісно та дуже зрозуміло було викладено матеріал .

    ОтветитьУдалить
  4. Матеріал лекції був корисним та пізнавальним для мене, як для майбутнього вчителя фізичної культури та практикуючого спортсмена. Дізналась багато нової та цікавої інформації про фізичні якості, на базі якої зможу розробляти більш ефективніші тренування.

    ОтветитьУдалить
  5. Лекція будла дуже корисною та пізнавальною для мене. дізналася багато нового та корисного, що знадобиться мені у подальшому життю та моеї професії.

    ОтветитьУдалить
  6. Відео-лекція була дуже цікава та пізнавальна, цей матеріал буде потрібен нам при роботі вчителя фізичної культури. Я вважаю що дуже важливо адаптувати свій організм після довготривалої відпустки від фізичних навантажень.Також я поглибив свої знання про фізичні якості людини.

    ОтветитьУдалить

10 тиждень дистанційного навчання

Шановні студенти!  Це останнє завдання з предмету. За результатами діяльності буде виставлено, або ні, оцінку за семестр Завдання 1....