среда, 25 сентября 2019 г.

Тема 4. Матеріал для навчальної роботи та методичні вказівки його проведення.


Методична розробка семінарського заняття 2

Тема. Матеріал для навчальної роботи та методичні вказівки його проведення
Курс IІІ                                  Спеціальність «Середня освіта (фізична культура)»
Кількість навчальних груп     1
I.                  Актуальність теми: надає знання про особливості використання матеріалу для навчальної роботи та методичних вказівок щодо його проведення
Навчальна мета: повторити відомості про навчальні програми фізичного виховання в школі. Надати основи теоретичних знань з фізичної культури різних вікових груп. Визначити принцип наступності, доступності, варіативності. Розвивати ініціативність, творче мислення. Формувати інтерес до предмету вивчення.
II.               Виховна ціль: виховувати цікавість до предмету
III.           Міжпредметна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
Гігієна
Правила та дозування навантаження на занятті
Правильно дозувати розумове навантаження
Рухливі ігри
Методику проведення ергонайзерів
Виконувати методично правильно ергонайзери

План семінарського заняття
План і організаційна структура заняття

№ п.п.
Основні етапи заняття. Їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи
Матеріали методичного забезпечення
1.
Підготовчий етап
1.     Організація заняття
2.     Визначення цілей, мотивація
Підготовка до освітньої діяльності
Розповідь викладача
План семінарського заняття
2.
Основний етап
1.     Теоретичний аналіз навчального матеріалу
1.      Основи знань з фізичної культури
2.      Вивчення теоретичного матеріалу за віковими категоріями
3.      Практичне відпрацювання повідомлень теоретичних знань
Перевірка знань студентів
Виступи студентів
Доповідь, записи студентів, ММЗ, схеми, таблиці
3.
Заключний етап
1.     Підведення підсумків, оцінювання
2.     Домашнє завдання
Аналіз і оцінювання відповідей студентів
Аналіз


VII . Матеріали методичного забезпечення основного етапу семінарського заняття:
·        План семінарського заняття
·        Записи і конспекти студентів
·        Електронний варіант семінарського заняття

Список джерел

1. Круцевич Т. Ю. Теорія і методика фізичного виховання : [підруч. для студ. вищ. навч. закл. фіз. виховання і спорту] / за ред. Т. Ю. Круцевич. – К. : Олімпійська література, 2008. – Т. 2. – 366 с.
2.    Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas.
3.    Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 10 – 11 класи. Рівень стандарту. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/fizk-st.pdf.
4.    Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://drive.google.com/file/d/0B5rM-UOIygmNeUtoYU1Ud0ZqbzQ/view.

План семінарського заняття
1.     Основи знань з фізичної культури
2.     Вивчення теоретичного матеріалу за віковими категоріями
3.     Практичне відпрацювання повідомлень теоретичних знань

Схема педагогічного аналізу уроку фізичної культури за його частинами
Педагогічний аналіз
уроку фізичної культури в
Учитель___________________________
клас, школа________________________
Дата проведення____________________
Кількість учнів за списком___________
Місце проведення___________________




Аналіз уроку фізичної культури

1. Особиста підготовка учителя до уроку (зовнішній вигляд, конспект, рухова та мовлене ва підготовленість).

2. Умови проведення уроку (підготовка місця занять, інвентарю, ступінь дотримання санітарно-гігієнічних норм – освітлення, чистота, температурний режим).

3. Підготовка учнів до уроку (перевдягання та прихід на місце заняття).

4. Підготовка помічників (уміння здійснювати страховку та допомогу, показувати вправи).

5. Проведення уроку:
а) підготовча частина:
  своєчасність та організованість початку уроку;
  доступність задач;
  доступність навантаження віку;
  якість показу та пояснення, уміння давати вказівки та зауваження по ходу виконання;
  контроль за диханням та поставою учнів;
  щільність;
  відповідність змісту підготовчої частини основній;
  взаємозв’язок фізичного виховання з моральним та естетичним;
б) основна частина:
  методи організації учнів та їх доцільність;
  якість показу, пояснення, уміння бачити та виправляти помилки;
  слідкувати за дисципліною;
  відповідність навантаження особливостям дітей;
  врахування зовнішніх ознак втоми, регулювання навантаження;
  поведінка, діяльність школярів;
  перевірка та оцінка успішності, домашніх завдань;
  взаємозв’язок з іншими видами виховання;
в) заключна частина:
  відповідність вправ цієї частини;
  підведення підсумку уроку, домашнє завдання;
  закінчення уроку.

6. Висновки:
- ступінь рішення задач;
- оздоровче, виховне та навчальне значення;
- позитивні та негативні сторони.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

10 тиждень дистанційного навчання

Шановні студенти!  Це останнє завдання з предмету. За результатами діяльності буде виставлено, або ні, оцінку за семестр Завдання 1....