вторник, 17 сентября 2019 г.

Тема 2-3. Шкільні програми з фізичного виховання.

Тема 2-3. Шкільні програми з фізичного виховання.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал лекції
2. Наклеїти у зошит опорні схеми.
3. Таблиця "Ключові компетентності". Переписати. Засвоїти.

Вклад предмета у формування ключових компетентностей.

Ключові компетентності
Компоненти
1
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами
Уміння:
правильно використовувати термінологічний апарат, спілкуватися в різних ситуаціях під час занять фізичною культурою і спортом, за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти, популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами.
Ставлення:
усвідомлення ролі фізичної культури для гармонійного розвитку особистості, пошанування національних традицій у фізичному вихованні, українському спортивному русі.
Навчальні ресурси:
інформація про історію спортивного руху в Україні та українську спортивну термінологію.
2
Спілкування іноземними мовами.
Уміння:
за допомогою іноземної мови спілкуватися про фізичну культуру, її значення для самореалізації людини, писати тексти іноземною мовою про власні спортивні захоплення, шукати інформацію в іноземних джерелах про ефективні оздоровчі програми, спортивні новини.
Ставлення:
усвідомлення ролі іноземної мови як мови міжнародного спілкування у спорті.
Навчальні ресурси:
спортивні новини іноземною мовою, спортивна термінологія.
3
Математична компетентність.
Уміння:
використовувати математичні методи під час занять фізичною культурою, для створення індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм, здійснення самооцінювання власного фізичного стану, вести рахунок при проведенні змагань у різних видах спорту, здійснювати підрахунок та аналізувати частоту серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень, розраховувати зусилля для досягнення мети, аналізуючи швидкість, відстань, траєкторію, тощо.
Ставлення:
усвідомлення важливості математичного мислення для фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності.
Навчальні ресурси:
завдання на подолання відстані, створення меню раціонального харчування.
4
Основні компетентності у природничих науках і технологіях.
Уміння:
організовувати та здійснювати туристичні мандрівки;
застосовувати інноваційні технології для покращення здоров’я;
виконувати різні фізичні вправи в умовах природного середовища, використовувати сили природи в процесі занять із фізичної культури.
Ставлення:
розуміння гармонійної взаємодії людини і природи, сприймання екологічного довкілля як ідеального простору для реалізації фізичної активності людини, ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, усвідомлення важливості бережливого природокористування.
Навчальні ресурси:
туристичні мандрівки, фізичні вправи на свіжому повітрі, засоби загартовування, сучасні фітнес-технології.
5
Інформаційно-цифрова компетентність
Уміння:
використовувати цифрові пристрої для навчання техніки рухових навичок, фізичних вправ, оцінювання власного фізичного стану, моніторингу рухової активності.
Ставлення:
усвідомлення впливу інформаційних та комунікаційних технологій і пристроїв на здоров’я людини, переваг та ризиків їх застосування; розуміння проблем та наслідків комп'ютерної залежності.
Навчальні ресурси:
комп’ютерні програми для корекції фізичного стану, майстер-класи з різних видів спорту, відеоуроки та відеоролики про проведення різних форм фізкультурно-оздоровчих занять.
6
Уміння вчитися впродовж життя
Уміння:
розв’язувати проблемні завдання у сфері фізичної культури і спорту;
досягати конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні; розробляти індивідуальні оздоровчі програми з урахуванням власних можливостей, мотивів та потреб;
шукати, аналізувати та систематизувати інформацію у сфері фізичної культури та спорту.
Ставлення:
розуміння потреби постійного фізичного вдосконалення.
Навчальні ресурси:
приклади індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм.
7
Ініціативність і підприємливість
Уміння:
боротися, здобувати чесну перемогу та з гідністю приймати поразку, контролювати свої емоції, організовувати свій час і мобілізувати ресурси, оцінювати власні можливості в процесі рухової діяльності, реалізовувати різні ролі в ігрових ситуаціях, відповідати за власні рішення, користуватися власними перевагами і визнавати недоліки у тактичних діях у різних видах спорту, планувати та реалізовувати спортивні проекти (турніри, змагання тощо).
Ставлення:
ініціативність, активність у фізкультурній діяльності, відповідальність, відвага,
усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.
Навчальні ресурси:
спортивні змагання з різних видів спорту.
8
Соціальна та громадянська компетентності
Уміння:
організовувати гру чи інший вид командної рухової діяльності;
спілкуватися в різних ситуаціях, нівелювати конфлікти;
дотримуватися: правил чесної гри (Fair Play): поважати суперника, здобувати перемогу чесним шляхом за рахунок ретельної підготовки, з гідністю приймати поразку, пам’ятати, що головна перемога – це перемога над собою;  санітарно-гігієнічних вимог та правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, контролювати свій стан у процесі занять фізичною культурою.
Ставлення:
поцінування підтримки, альтернативних думок і поглядів; толерантність;
розуміння зв’язку між руховою активністю та здоров’ям, свідоме ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших.
Навчальні ресурси:
командні види спорту.
9
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння:
виражати свій культурний потенціал через рухову діяльність;
удосконалювати культуру рухів.
Ставлення:
усвідомлення можливостей самовираження та самореалізації через фізичну культуру та спорт;
дотримання мовленнєвого етикету.
Навчальні ресурси:
форми фізичного виховання: спортивні свята, змагання, рухливі перерви, фізкультпаузи.
10
Екологічна грамотність і здорове життя.
Уміння:
свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших; організувати гру чи інший вид рухової діяльності, спілкуватися в різних ситуаціях фізкультурно-спортивної діяльності,
Ставлення:
усвідомлення важливості дотримання санітарно-гігієнічних вимог при виконанні фізичних вправ, значення рухової активності в житті людини для покращення здоров’я, самоконтролю в процесі занять фізичною культурою, дотриматися правил безпечної поведінки під час уроків, змагань та інших форм фізичного виховання.
Навчальні ресурси:
форми фізичного виховання: спортивні свята, змагання, рухливі ігри.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

10 тиждень дистанційного навчання

Шановні студенти!  Це останнє завдання з предмету. За результатами діяльності буде виставлено, або ні, оцінку за семестр Завдання 1....